بازیگر نقش یوسف در سریال گمگشته ترکی + عکس و بیوگرافی

4
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4]

بازیگر نقش یوسف در سریال گمگشته ترکی + عکس و بیوگرافی

بازیگر نقش یوسف در سریال گمگشته ترکی + عکس و بیوگرافی

سریال گمگشته در سال 2004 میلادی در 38 قسمت به کارگردانی یاگمور یاواز در کشور ترکیه ساخته شده است و در ایران چندین بار از شبکه های مختلف سیما پخش شده است که مخاطبان زیادی داشت. سریال گمگشته در ژانر خانوادگی و اجتماعی ساخته شده است و درباره  پسری 10 ساله به نام یوسف است که به دنبال مادر گمشگده اش است. در ادامه این مطلب بیوگرافی و عکس بازیگر نقش یوسف در سریال گمگشته قرار داده می شود.

اطلاعات بیشتر درباره سریال گمگشته

سریال گمگشته زندگی پسری به نام یوسف است که درحادثه زلزله پدرش را از دست داده و مادرش را هم گم کرده است. یوسف همچنان به تلاش برای یافتن مادرش ادامه می‌دهد. یوسف گمگشته درحالی است مادرش به یک بیماری روحی و روانی مبتلا شده و درنتیجه به علت این‌که حافظه‌اش را از دست داده، دیگر قادر نیست زندگی گذشته‌اش را به خاطر آورد.نام اصلی این سریال در زبان ترکی «yusuf yuzlu» (پسری با چهره یوسف) است. در این مجموعه، داستان جدا شدن کودکی ۱۰ ساله از مادرش در اثر اتفاقی بسیار عجیب، روایت می‌شود.

همچنین بخوانید :  مرجان محتشم الان کجاست - بازیگر خانوم کوچیک پس از باران

بازیگر نقش یوسف در سریال گمگشته

بازیگر نقش یوسف در سریال گمگشته ترکی + عکس و بیوگرافی
بازیگر نقش یوسف در سریال گمگشته

بیوگرافی یوسف در سریال گمگشته

هودآلفا تاستکين بازیگر نقش یوسف متولد سال 1397 در  در استانبول است که در سریال گمگشته اولین فعالیت او در عرصه بازیگر بود. او که در سریال گمگشته بسیار خوب ظاهر شده ولی نتوانست در ادامه فعالیت بازیگری خوب کار کند و در چند فیلم و سریال نه چندان مطرح توانست بازی کند.

هودآلفا تاستکين در مصاحبه با روزنامه ایرانی گفت :زماني که پنج ساله بودم و به مدرسه نمي رفتم، براي اولين بار با سينما و تلويزيون آشنا شدم. تا آن زمان هيچ تجربه هنري نداشتم و بسيار تصادفي وارد کار شدم.

خواهر بزرگ ترم، «آکاندا» که بهترين دوست من نيز هست، يک روز به همراه عمويمان که در STV برنامه اجرا مي کند به تلويزيون ملي رفتند.بر حسب اتفاق و شانس شخصي که مي دانستيم تهيه کننده است، آکاندا را هنگام صحبت با ديگران و شيطنت کردن هاي کودکانه ديد. او با مهرباني و تاثيرگذاري فراوان از تهيه کننده درخواست کرد براي يک فيلم تلويزيوني از او استفاده کند.

همچنین بخوانید :  همسر احسان علیخانی کیست

تهيه کننده پاسخ داد: «اگر پسر بودي جوابم مثبت بود. ما به دنبال کودکي مثل تو هستيم اما بايد پسر باشد.» آکاندا نيز اينگونه پاسخ داد: «من يک برادر دارم، خيلي هم از من قشنگ تر است،» اينگونه بود که تهيه کننده من را به همراه خانواده ام دعوت کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. مهدی می گوید

    سلام یادش بخیر،
    بخاطر این سریال من دیر میرفتم مدرسه 😂 .
    اون تاریخ رو تغییر بدید ۱۳۹۷ نوشته شده درستش ۱۹۹۷ هستش.
    چجوری ۲۰۰۴ فیلم ساخته شده ولی این پسر ۲۰۱۸ ب دنیا اومده.

  2. آرتینا می گوید

    سلام. سریال خیلی خوبی بود من و یاد دوران بچگیم انداخت کاش میشد باز پخش بشه خیلی عالی بود

  3. Yazdanrostami می گوید

    اقا به قران این همزاد منه

    1. سلمان می گوید

      درسته شاید خیلی شبیه هم باشین ولی قسم قرآن قسم بزرگیه لطفا نخورین