بهترین دعا برای پیام دادن معشوق از راه دور

0
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهترین دعا برای پیام دادن معشوق از راه دور : در این مطلب از سایت اپ ناز تلاش شده برای دوستانی که دنبال بهترین دعا برای پیام دادن طرف مقابل هستند را اماده کنیم برای دریافت دعا برای پیام دادن کراش همراه سایت اپ ناز باشید.

بهترین دعا برای پیام دادن معشوق از راه دور

بهترین دعا برای پیام دادن معشوق از راه دور

هر کس خواهد كسي را عاشق خود كند اين آيه كه به آيه مَوَدَّت مشهور است و به شيريني و ميوه يا چيزيكه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند بدمد و به خوردش دهد بيشك بر او عاشق شود و آيه اين است: ((يُحِبُّونَهُم كَحُبِّ الله وَ الذينَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

مطلب پیشنهادی : دعای بستن زبان دشمن از راه دور


دعا برای سریع زنگ زدن معشوق

آمده که هر که آیة الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آن که به کسی حرف بزند رو به قبله یازده مرتبه بخواند و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت کسی را قصد نماید البته آن شخص دوست او گردد.

همچنین بخوانید :  جریان تولد هشت قلو در یزد واقعیت دارد

دعای بازگشت معشوق در یک روز

دو رکعت نماز گزارد و در هر رکعت بعد از «حمد»، هفت مرتبه آیه شریفه(7 سوره ممتحنه) عَسَى اللَّهُ أَنْ یَجْعَلَ بَیْنَکُمْ وَبَیْنَ الَّذِینَ عَادَیْتُمْ مِنْهُمْ مَوَدَّةً وَاللَّهُ قَدِیرٌ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ را بخواند و پس از سلام ابتدا هفت مرتبه بگوید: «اللهمَ لَیِّنْ قَلْبَ فلان بن فلان کما لَیَّنْتَ الحَدیدَ لِداود.» و بعد سیصد مرتبه بگوید: «یا حبیبَ المُدَّبِرین حَبِّب مَحَبَّتی علی قلب فلان بن فلان.


دعا برای برگشتن معشوق قهر کرده

برای بدست اوردن محبت شخص مقابل،۲۷ دانه فلفل سیاه تهیه نموده و (آیه ی ۱۷/ سوره ی انفال) را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده و در اتش اندازد تا 2 روز کامل گردد . اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد پیش تو خواهد آمد. مجرب است:
«و ما رمیت اذ رمیت …(تا) الله رمی»۱۲


دعای سریع الاجابه برای بازگرداندن معشوق

همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت و وضو دعای شریف و مجرب ذیل را بر کاغذ نوشته و آنرا در محل کسب ذو به سوی قبله دفن نماید :
بسم الله الرحمن الرحیم
یاالله یاالله یاالله یاالله یاالله یاالله یاالله
لا اله الا الله والله اکبر والحمدالله کثیراً اللهم انی اسئلک من فضلک و رحمتک لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم فلان بنت (ابن) فلان
یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی یا رزاق یا باسط یاالله.

همچنین بخوانید :  پلی بوی به چه معناست؟ چرا نماد پلی بوی خرگوش است

دعای سریع الاجابه برای بیقراری معشوق

این دعا یکی از بهترین و سریع الاجابه برای بیقراری معشوق می باشد:یَا مُبْتَلِیَ الْفَرِیقَیْنِ أَهْلِ الْفَقْرِ وَ أَهْلِ الْغِنَى وَ جَازِیَهُمْ‏ بِالصَّبْرِ فِی الَّذِی ابْتَلَیْتَهُمْ بِهِ وَ یَا مُزَیِّنَ حُبِّ الْمَالِ عِنْدَ عِبَادِهِ وَ مُلْهِمَ الْأَنْفُسِ الشُّحَّ وَ السَّخَاءَ وَ یَا فَاطِرَ الْخَلْقِ عَلَى الْفَظَاظَةِ وَ اللِّینِ


مطلب پیشنهادی : دانلود فایل صوتی روضه حضرت مسلم برای خانه دار شدن

انشالله دعای شما دوستان عزیر مورد قبول حق واقه شده باشد. در این مطلب سایت اپ ناز بهترین دعا برای پیام دادن معشوق از راه دور را خدمت شما عزیران قرار دادیم. اگر پیام درباره این مطلب دارید حتما از قسمت نظرات سایت برای ما ارسال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.