از کجا بفهمیم شامپو بدون سولفات است + بهترین شامپو بدون سولفات

0
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

از کجا بفهمیم شامپو بدون سولفات است؟ سوالی است که در این پست قرار بصورت کامل و جامع در موردش صحبت کنیم و البته برای جوابش اطلاعات کاملی برای دوستانی که دنبال شامپو بدون سولفات هستن قرار میدم

حتما از خاصیت شامپوهای بدون سولفات کاملا اگاهی دارید و نیازی به توضیح دادن درباره مضرات استفاده از شامپوهای که حاوی سولفات است نیست پس بهتره دنبال بهترین روش ها برای تشخیص شامپو ها بدون سولفات باشیم

از کجا بفهمیم شامپو بدون سولفات است + بهترین شامپو بدون سولفات

متاسفانه  تشخیص شامپو های که حاوی سولفات هستند خیلی است و کار افراد معمولی نیست. بهتری راه حل برای اینکه بفهمیم چه شامپویی بدون سولفات هست نوشته های روی شامپو هستش

اگر دارای  علائم اختصاری SLS Free یا ALS Free و یا Sulfate Free باشد و  همچنین در ترکیبات آن ها از سدیم لوریل سولفات، سدیم لوریل اتر سولفات و یا آمونیوم لوریل سولفات استفاده نمی شود.

همچنین بخوانید :  چای ساز خوب چی بخرم | معرفی بهترین مارک چای ساز نوعروس ارزان قیمت

معرفی بهترین شامپو بدون سولفات

اولین شامپوی برندهای مورد علاقه برای مراقبت از بدن بدون رایحه و حاوی موادی مانند نیاسینامید، ویتامین B5 و آلوئه ورا است که در طول پاکسازی پوست سر را تغذیه می کند.

شامپوی JVN

زمانی که جاناتان ون نس خط مراقبت از موی خود را تأسیس کرد، می دانستید که از شما در بخش مواد تشکیل دهنده حمایت خواهد کرد. ساخته شده از همیسکوالان مرطوب کننده، رشته ها را صاف و مرطوب می کند، و فرمول ژل آن یک کف غنی ایجاد می کند که صاف نمی شود.

شامپوی JVNLove Beauty and Planet

این شامپو با طعم مرکبات و با بیوتین گیاهی مانند تنفس هوای تازه در حمام به موهای شما حجم می دهد.مملو از بیوتین گیاهی و رایحه تازه مرکبات Moodscentz Mandarin، یک آفتاب بوسنده که خلق و خو را بالا می برد و احساسات شادی را برمی انگیزد تا انرژی مثبت را به روز شما بیاورد.

همچنین بخوانید :  اخبار طوفان امروز تهران 96 هشدار هواشناسی تهران + جزئیات خسارت وارد شده

شامپوی JVN Crown Affair

مفهوم فرمول این شامپو این است که بسیار ساده و مختصر است. به آرامی پاکسازی می کند، سلامت پوست سر را افزایش می دهد و موها را بدون زواید و البته سولفات سالم تر می کند.

شامپوی بدون سولفات JVN OUAI

اگر دوستانتان از شما می پرسند چه عطری می زنید، به آنها بگویید که در واقع این شامپو ویتامینه معطر فوق العاده است. علاوه بر این، برای رنگ کردن بی خطر است و برای اکثر انواع مو مناسب است.

شامپوی JVN Design Essentials

شامپوی بدون سولفات Design Essentials Natural Almond & Avocado که مرطوب کننده و تسکین دهنده است، یک شامپو پاک کننده ملایم اشباع شده با بادام و آووکادو مرطوب کننده و همچنین مواد مغذی گیاهی است که تمام بافت ها را مرطوب، نرم و باز می کند.

امیدوارم از مطلب ز کجا بفهمیم شامپو بدون سولفات است؟ راضی باشید لطفا برای بهتر شدن این مقاله (بهترین شامپوی بدون سولفات) در بخش کامنت سایت نظرات خود را ارسال کنید

همچنین بخوانید :  متن سخنان ترامپ در مورد ایران بدون سانسور, شهریور 96

مطالب مشابه

چای ساز خوب چی بخرم

زعفران از کجا بخرم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.