بهترین صرافی ارز دیجیتال در جهان معتبر برای ایرانیان از نظر کاربران

0
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهترین صرافی ارز دیجیتال در جهان معتبر برای ایرانیان از نظر کاربران : اگر تمایلی به معامله انواع پول دیجیتال دارید، ساختن کیفیت پول اولین مرحله برای شروع است.کریپتو قابلیت معامله در مراحل تامین مالی آنلاین را نیز دارد و ابزارهایی را که می خواهید استانداردهای پولی پیشرفته و توکن هایی مانند بیت کوین، اتریوم و دوج کوین را معامله کنید، در اختیار شما قرار می دهد.

هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال، دیدن عواملی مانند منابع، هزینه‌ها، استراتژی‌های اقساط و امنیت بسیار مهم است. ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین صرافی معتبر که برای ایرانیان مناسب هستند معرفی کنید

یکی از اولین معاملات در جهان با 18 ربات مبادله رایگان است. مشتریان می توانند هر دقیقه از روز مبادله خود را کامپیوتری کنند بدون اینکه به طور مداوم به بخش های تجاری نگاه کنند. کل نقدینگی Binance و Huobi Global است و یکی از بزرگترین معامله‌گران Binance است.

مجموعه‌ای از ربات‌ها را ارائه می‌کند، به‌عنوان مثال، ربات تجارت هوشمند، ربات تجاری گرید، ربات فروش دنباله‌دار، ربات آربیتراژ آتی نقطه‌ای، ربات مارتینگل، ربات متعادل‌کننده مجدد، ربات میانگین هزینه دلار (DCA) و غیره.

این مبادله دستی از طریق تغییرات کریپتو به کریپتو را تایید می کند. ربات صرافی دیجیتال آن یک برنامه رباتیک است که اجرای سفارشات معاملاتی را بدون منابع دستی اطلاعات انجام می دهد. این اجرا زمانی اجرا می شود که شرایط اقتصادی صریح و از پیش مشخص شده برآورده شود.

بهترین صرافی ارز دیجیتال در جهان معتبر برای ایرانیان از نظر کاربران

نکات برجسته:

Pionex : پایونکس 18 ربات مبادله رایگان را به حامیان مالی خرده فروشی می دهد. هزینه مبادله کمترین تضاد را با بخش بزرگی از معاملات مهم دارد.ربات بازرگانی شبکه ای به مشتریان این امکان را می دهد که در یک محدوده هزینه خاص خرید کم و بالا بفروشند.Utilized Grid Bot تا 5 برابر نفوذ می دهد.
ربات‌های آربیتراژ Spot-Futures به حامیان مالی خرده‌فروشی کمک می‌کنند تا درآمدهای مکرر و خودکار را به طور کلی امن کنند. بازده ارزیابی شده برای این تکنیک 15 تا 50 درصد آوریل است.ربات Martingale خرید DCA را انجام می دهد و یک بار معامله می کند تا نوسانات را در سود خود جلب کند.ربات تعادل مجدد به شما در نگه داشتن سکه ها کمک می کند.

کاهش ریسک در بلندمدت (DCA) بات‌ست‌ها به خرید در بازه‌های معمولی ادامه دادند تا اثرات بی‌ثباتی را متعادل کنند.ترمینال تجاری Savvy به کارگزاران اجازه می‌دهد تا بدبختی را راه‌اندازی کنند، سود ببرند و در یک مبادله دنبال کنند.مجوز MSB (کسب و کار خدمات پولی) FinCEN ایالات متحده پشتیبانی می شود.پایونکس یک مرحله آنلاین است و از طریق همه مرورگرهای اینترنتی مهم قابل دسترسی است.

دارای یک نقطه تعامل کاملاً قابل تنظیم و همچنین کانال های زمانی قابل تطبیق است.
نکات برجسته نمودارهای TradingView، کار شده در بازدیدهای زنده، حالت سبک و کسل کننده و غیره را نشان می دهد.هزینه مبادله: هزینه های مبادله آن 0.05٪ برای سازنده و 0.05٪ برای گیرنده است. می توانید هزینه های برداشت را در سایت بررسی کنید.

همچنین بخوانید :‌ از کجا بفهمیم شامپو بدون سولفات است

Bitstamp :

یکی از سه تجارت اصلی مدیریت شده در بازارهای یورو و دلار آمریکا (مجاز برای کار در اتحادیه اروپا و ایالات متحده) و یک رمپ اصلی فیات برای ورود/خروج از طریق ارتباط با 15 بانک شمالی است که از اقساط ریل اطمینان داده اند. با این معامله، مشتریان می توانند اطلاعات ارزیابی آیتم های اصلی بیت کوین، هر دقیقه پشتیبانی روزانه و مدیران حساب اختصاصی برای همدستان را دریافت کنند.

این تجارت با حجم مبادله 463 میلیارد دلاری در سال گذشته از 4.6 میلیون مشتری خود کار کرد. در حال حاضر بیش از 50 منبع رمزنگاری را برای مبادله، ارسال، دریافت و نگهداری حفظ می کند. با نقدینگی بالا، به یک پایگاه مشتری متفاوت از جمله بازرگانان معمولی، شرکت‌های مبادله‌کننده، طراحان علاقه‌مند به ارائه رمزارز به عنوان یک مدیریت، متخصصان، سازندگان بازار، همدستان و تعاونی‌های متخصص خدمات ارائه می‌دهد.

نکات برجسته:

95 درصد منابع کنار گذاشته شده قطع شده است.
گنجاندن حفاظت BitGo و محافظت اضافی در برابر تخلفات، همه منابع را پوشش می دهد و سفر می کند.
توسط یکی از چهار بزرگ بازرسی شده است.
تطبیق همه کاره پشتیبان موتور تا 50000 بار در هر ثانیه.
لحظه ای که دولت پول در رمپ/خروجی صادر کرد.

تخمین / کارمزد: تجارت – 0.50٪ برای <10000 دلار حجم مبادله تا 0.0٪ برای حجم مبادله> 20 میلیون دلار. هزینه های علامت گذاری – 15٪ در جوایز علامت گذاری. فروشگاه‌ها برای SEPA، ACH، پرداخت‌های سریع‌تر و رمزنگاری بی‌ارزش هستند. فروشگاه سیم جهانی – 0.05٪ و 5٪ با خرید کارت. برداشت 3 یورو برای SEPA، رایگان برای ACH، 2 GBP برای پرداخت سریعتر، 0.1٪ برای سیم بین المللی است. هزینه برداشت کریپتو تغییر می کند.

همچنین بخوانید:‌ چای ساز خوب چی بخرم

NAGA :

نرم افزار و تجارت NAGA به فروشندگان اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده، سهام، CFD و 90 منبع پولی و کالا را با استفاده از درخواست های دستی، رایانه ای یا ربات های مبادله تکراری مبادله کنند.

برنامه NAGA به هر کسی اجازه می دهد تا مبادلات را از کارگزاران اصلی کپی کند و از مبادله خودکار با ربات ها چیزهای بیشتری تهیه کند. اساساً رتبه‌بندی کارگزاران را به ازای هر مزیتی که در روز، هفته، ماه یا سال تهیه می‌شود، جستجو کنید. تاجر را انتخاب کنید و تخصص آنها را تکرار کنید.

تجارت NAGAX، که توسط شمال از 300 فرد شاغل در آنجا انجام می شود، به مشتریان اجازه می دهد تا با استفاده از انواع درخواست های مختلف، ارزهای دیجیتال را در بازار نقدی مبادله کنند. بیش از 50 منبع رمزنگاری، از جمله گزینه های شناخته شده بیت کوین و اتریوم را ثبت می کند.

NAGAX هزینه ها را با توجه به سطح مشتری شارژ می کند – 00.4٪ هزینه سازنده و گیرنده برای سطح پایه تا 0.05٪ هزینه سازنده و گیرنده برای قابل توجه ترین طرح کریستال. این طرح ها به مقدار سکه NAGA یا موجودی NCC بستگی دارد (0-1000 برای حداقل ترین سطح تا 10000+ بالاترین سطح).

نکات برجسته:

NAGAX علاوه بر این، کیف پول های رمزنگاری را برای دریافت، نگهداری، ارسال و ذخیره ارزهای دیجیتال ارائه می دهد.
علامت‌گذاری کریپتو برای تهیه – بیش از 10 منبع با تسویه سکه NAGA تا 20٪ APY حفظ شده است.
NFT های خارق العاده را از سازندگان مختلف NFT بیابید و جمع آوری کنید. متخصصان می توانند NFT ها را روی صحنه از طریق نمای خرده فروشی سفارشی بفروشند. خرید NFT با استفاده از NAGAX و ETH به پایان رسید.
تبادل آموزش از طریق تهیه مواد.
توسط کمیسیون بورس اوراق بهادار قبرس اداره می شود.
در ایالات متحده، استرالیا و چندین کشور مختلف قابل دسترسی نیست.
تبادل با نفوذ تا چندین بار.

هزینه های مبادله: NAGA – به سادگی 0.1 پیپ. 5 دلار هزینه برداشت هزینه 3 ماه بیکاری 20 دلار است. چرخش، هزینه های تجارت، و هزینه های مختلف ممکن است اعمال شود. NAGAX – سپرده گذاری رمزنگاری رایگان است. هزینه های تولید کننده و گیرنده از 0.4٪ (برای موجودی 0-1000 سکه NGC) تا 0.005٪ (برای بیش از 10000 سکه NGC). هزینه برداشت ارز دیجیتال به رمزارز مورد اشاره بستگی دارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.